Opgelost door Bol.com: Slechte service en rare praktijken met aanbiedingen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148119
Gebruiker
PetraL
Datum
3 reacties

Details

De klacht



Voor mij geen Bol.com meer.
Speciaal kerstcadeau van vriend: camerapakket met gratis tas, wat door Bol.com t/n 31 januari wordt aangeboden, arriveerde met beschadigde tas, en zo vies stoffige cameradoos dat het zelfs tot in de doos zat. Diverse pogingen tot contact hierover gedaan. Wilde tevens de zwarte ruilen voor de zilveren, de aanbieding gold voor elke kleur body.

Pas na een week reactie, Bol zou met een oplossing komen. Dat bleek een mail met de melding dat de camera was uitverkocht, de aanbieding bleek ook van de site verdwenen. Een aanbieding die t/m 31 januari geldig zou zijn, verdwijnt al begin van de maand. Ik wees hen hierop, en voegde de pdf toe die ik had opgeslagen met hun reglement: niets over op is op, de aanbieding is gewoon geldig tot en met 31 januari.


Diverse fotozaken bieden momenteel dergelijke aanbiedingspakketten aan. Indien de camera is uitverkocht, verdwijnt niet de aanbieding, maar wordt gewoon nageleverd.

Kneuterigste afhandeling ooit!

De oplossing

Ik wil niets meer van dit bedrijf, alleen geld terug en andere klanten waarschuwen. Dit zijn geen eerlijke praktijken, als een deal aangeboden wordt voor een bepaalde tijd hoort een bedrijf dit te leveren en niet gewoon van de site te halen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Petra,

    Wat een vervelende situatie. We nemen je melding in behandeling en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Petra,

    Je bent samen met mijn collega's tot een goede oplossing gekomen. Daar ben ik blij om!

    Ik wens je nog een fijne dag.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  3. Auteur
    PetraL
    Datum
    Jammer dat je geen andere keuze hebt dan die tussen 'goed' en 'slecht', ik had het iets meer in het gemiddelde willen houden. Uiteindelijk is het afgehandeld, en kreeg ik zelfs een handgeschreven kaartje van Bol, wat ik erg grappig vond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PetraL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen