Klacht Bol.com: Slechte service
Details
Klacht
Op 27-06-2016 heb ik een Siemens koffiezet apparaat gekocht t.w.v. 789,00Binnen de garantie vertoond het app gebreken die bestaan uit geen druk bij het leveren van water. Een serieus gepruttel maar weinig koffie. na omstandigheden heb ik de klacht pas kunnen melden op 7 juli bij Bol. Zij verwijzen mij door naar Siemens reparatie service die vasthouden aan de garantie van 2 jaar. Bij reparatie zijn de kosten hiervan voor de koper. Ik geef aan dat ik dit vanwege de wettelijke consumenten garantie geen fijn bericht vind. Siemens begrijpt mijn verhaal en vind dat ik dit met de verkoper, Bol, moet kortsluiten. Bij bol duurt het meer dan 3 weken voordat er serieus mee wordt omgegaan en op 30 juli hoor ik dat ook zij zich houden aan de 2 jaar garantie. ik vraag nog om een coulance, dat Bol de reparatie vergoed en ik weer een prettig apparaat in mijn bezit heb.
Wie help mij met mijn consumenten recht.................
A. Rodermond
Gewenste oplossing
Bol aansprakelijk voor reparatie zoals aangegeven of een vervangend product.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.