Klacht Bol.com: Slechte terugkoppeling en beloftes vanuit bol.com

Klachtnummer
# 653004
Gebruiker
Bianca Hus
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Beste meneer / mevrouw,

Via deze mail wil ik een klacht indienen bij bol.com. Afgelopen zaterdag, 11 maart, heb ik mijn Laptop die ter reparatie naar jullie was opgestuurd in goede orde terug ontvangen. Ik miste echter mijn oplader. Zondag 12 maart heb ik contact gelegd met de klantenservice die er achteraan zouden gaan. Maandag 13 maart heb ik weer gebeld wat de status is. Toen vroegen jullie mij om het 2 werkdagen de tijd te geven en anders zouden jullie komen met een passende oplossing. Nu zijn wij inmiddels 5 werkdagen verder. Ik heb niks gehoord betreft mijn oplader en er is geen passende oplossing aangeboden. Ik heb vandaag 17 maart zowel telefonisch als via de chat contact gehad. Daarin werd verteld dat ik tot maandag moet wachten voor een terugkoppeling. Ik vind het belachelijk dat ik naast de afgelopen werkweek nu ook dit weekend moet wachten op een terugkoppeling en dan weet ik niet eens of er een passende oplossing komt. Wellicht zit ik dan weer een werkweek zonder oplader. Belachelijk hoe jullie met mensen omgaan.

Gewenste oplossing

bol.com heeft mij deze werkweek een oplossing beloofd. Nu wordt telefonisch en via de chat aangegeven dat ik maar tot maandag moet wachten. Zo kan je natuurlijk niet mensen omgaan.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bianca Hus
    Datum
    1334126623
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen