Klacht Bol.com: Slechte terugkoppeling en beloftes vanuit bol.com
Details
Klacht
Beste meneer / mevrouw,Via deze mail wil ik een klacht indienen bij bol.com. Afgelopen zaterdag, 11 maart, heb ik mijn Laptop die ter reparatie naar jullie was opgestuurd in goede orde terug ontvangen. Ik miste echter mijn oplader. Zondag 12 maart heb ik contact gelegd met de klantenservice die er achteraan zouden gaan. Maandag 13 maart heb ik weer gebeld wat de status is. Toen vroegen jullie mij om het 2 werkdagen de tijd te geven en anders zouden jullie komen met een passende oplossing. Nu zijn wij inmiddels 5 werkdagen verder. Ik heb niks gehoord betreft mijn oplader en er is geen passende oplossing aangeboden. Ik heb vandaag 17 maart zowel telefonisch als via de chat contact gehad. Daarin werd verteld dat ik tot maandag moet wachten voor een terugkoppeling. Ik vind het belachelijk dat ik naast de afgelopen werkweek nu ook dit weekend moet wachten op een terugkoppeling en dan weet ik niet eens of er een passende oplossing komt. Wellicht zit ik dan weer een werkweek zonder oplader. Belachelijk hoe jullie met mensen omgaan.
Gewenste oplossing
bol.com heeft mij deze werkweek een oplossing beloofd. Nu wordt telefonisch en via de chat aangegeven dat ik maar tot maandag moet wachten. Zo kan je natuurlijk niet mensen omgaan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.