Opgelost door Bol.com: Smerige praktijken en leugens naar klanten toe!!

A

Ik ben keihard voor de gek gehouden! Heb een oven besteld die er uiterlijk om 2 juni zou zijn. Ik kreeg een bevestigingsmail met erop dat het 3 juni zou komen. Ik heb bol.com gebeld rond 12.43 en gevraagd waarom die niet vandaag zou komen 2 juni. Die heeft dynalogic gebeld en volgens haar zou die toch vandaag geleverd worden tussen 3 en 4 uur middag. Heb hele dag gewacht tot half 5 en toen contact opgenomen met bol.com en sprak met dhr Michel plugger, die gaf aan inderdaad te hebben gezien dat ik contact had met de medewerker notitie! En gaf aan dat ik zelf met dynalogic moest bellen. Ik belde vervolgens met Marleen van dynalogic en die gaf aan dat het te laat geleverd is door bol.com en dat het helemaal niet kan dat er in de middag word gereden met 2 personen en dat het verhaal niet klopt. Ik heb vervolgens weer met dynalogic gebeld en het een en ander uitgelegd en ben doorverbonden met Herman die eigenlijk vrij weinig te zeggen had dan alleen dat het toch 3 juni zou komen en dat er toch te laat geleverd is. Ik vertelde dat er keihard is gelogen naar mij toe en mij dat niet is verteld dat het te laat geleverd is en dat ik hele middag heb staan wachten en me hele dag naar de maan is. Hij stelde niks voor en ontkent dat er is gebeld.!! Terwijl ik aangaf dat de andere collegas dat wel konden zien en uw niet! Dit is gewoon een oplichtingspraktijk die klanten voor de gek houden en weinig begrip hebben voor de klant. Ik heb afgelopen maanden en jaren altijd besteld bij jullie maar dat gaat hem niet meer worden heb alles geanulleerd en ga me vrienden en familie ervoor waarschuwen. Ik stelde voor dat gesprekken worden opgenomen en dat het niet voor niets is. Er is niet met een excuus en compensatie gekomen en stelde eigenlijk alleen voor dat het morgen geleverd wordt wat al het geval is!! Kortom er word keihard gelogen en niet rekening mee gehouden met de klant en een excuus al verre van. Dit kan gewoon niet. Heb zo lang staan wachten en dan moet ik het annuleren omdat Herman van bol.com er niet eens een excuus voor over heeft. Heb het gesprek overigens opgenomen en onderneem verdere maatregelen.!

Graag dat het word onderzocht dat er tegen de klant is gelogen en gesprekken laten terug luisteren zodat er een rechtvaardige excuus met compensatie tegenover staat voor dit gedrag. Dit kan normaal niet in Europa!!

A
Ben zeer tevreden over sheriva mevrouw van het hoofdkantoor, kan meededelen dat sheriva een hart voor de klant heeft en echt zeer begripvol is. Ze begreep de situatie was goudeerlijk en bood zelfs een tegoedbon van 50euro aan als compensatie voor de moeizaam verlopen situatie/proces. Kortom topvrouw!! Bedankt!

Ook een klacht indienen over Bol.com?