Klacht Bol.com: Snel defect geworden product wordt niet vergoed door verkoper

Renske

In januari 2015 heb ik een Philips lichtwekker aangeschaft bij bol.com. Die is een aantal weken geleden defect geworden zonder toeleiding (geluidsfunctie defect en flikkerende scherm). De wekker is voor reparatie gestuurd naar bol.com via de reparatieservice, maar kon niet gerepareerd worden en wordt niet vergoed.
Ik krijg nu de optie om de wekker ongerepareerd te ontvangen voor 18 euro of om de wekker defect achter te laten bij bol.com.
Mijn klacht is dat dit de enige opties zijn van bol.com voor een wekker van 100 euro, waarbij toch zeker een levensduur wordt verwacht van ruim meer dan 3,5 jaar.

De repararteur kan bevestigen dat de wekker niet defect is geworden door verkeerd gebruik. Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug, gezien dit product ruim onder de verwachte levensduur defect is geworden.

Bol.com
    Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Ik wil graag kijken wat hier precies misgaat. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Beste Imro,

Bedankt. Ik heb vandaag bericht gehad van bol.com dat ik binnen 7 dagen een beslissing moet maken over de reparatie/retour van het item. Is het mogelijk om deze melding voor die tijd te bekijken?

Groetjes,
    Bol.com
    Beste Renske,

Er is een e-mail gestuurd met een reactie op het bericht op deze website.

Jolanda van bol.com

Geen

Ook een klacht indienen over Bol.com?