Klacht Bol.com: Snel defect geworden product wordt niet vergoed door verkoper

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326390
Gebruiker
Renske
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In januari 2015 heb ik een Philips lichtwekker aangeschaft bij bol.com. Die is een aantal weken geleden defect geworden zonder toeleiding (geluidsfunctie defect en flikkerende scherm). De wekker is voor reparatie gestuurd naar bol.com via de reparatieservice, maar kon niet gerepareerd worden en wordt niet vergoed.
Ik krijg nu de optie om de wekker ongerepareerd te ontvangen voor 18 euro of om de wekker defect achter te laten bij bol.com.
Mijn klacht is dat dit de enige opties zijn van bol.com voor een wekker van 100 euro, waarbij toch zeker een levensduur wordt verwacht van ruim meer dan 3,5 jaar.

De oplossing

De repararteur kan bevestigen dat de wekker niet defect is geworden door verkeerd gebruik. Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug, gezien dit product ruim onder de verwachte levensduur defect is geworden.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Goed dat u hier een melding van maakt. Ik wil graag kijken wat hier precies misgaat. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    Renske
    Datum
    Beste Imro,

    Bedankt. Ik heb vandaag bericht gehad van bol.com dat ik binnen 7 dagen een beslissing moet maken over de reparatie/retour van het item. Is het mogelijk om deze melding voor die tijd te bekijken?

    Groetjes,
    Renske
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Renske,

    Er is een e-mail gestuurd met een reactie op het bericht op deze website.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Renske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen