Klacht Bol.com: Sony koptelefoon niet 6,99 maar 139,00.

RZ

Het ging om een sony headset (Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver) voor 6,99. Zo'n kans laat je niet schieten. Nu heb ik afgelopen uur een bericht gehad van Bol.com dat de leveringen niet door ging vanwege een "kennelijke fout". En hierbij werd vermeld dat het om een prijs van 139,00 gaat. Dit blijkt ook vermeld te zijn in kleine grijze letters. Maar ik vind dat 6,99 of 139,00 toch niet simpel weg een "typefout" of wel een "kennelijk fout" kan gaan? Verder heb ik me niet verdiept in prijzen gezien de prijs/kwaliteit verhouding uiteraard zeer goed is. En laat ik zeggen dat er genoeg andere koptelefoon's rond gaan voor soort gelijke prijzen. Wat zijn mijn rechten en bol.com's plichten in dit geval? Ze hebben mij een cadeaucoupon gegeven van 15,00 (alleen te gebruiken op het boven genoemde product). Maar een verschil van 6,99 of 139,00 met 15,00 korting is natuurlijk absurd.

Voor mij is onduidelijk wat een redelijke oplossing is. Ik had verwacht dat er binnen een redelijk periode een mooie koptelefoon op de mat zou liggen. Maar om een prijs van 139,00 euro MAAR met 15,00 cadeau coupon in je gezicht te krijgen valt natuurlijk vies tegen.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    RZ
    Bol.com blijft in dit geval meermaals terug komen op hun "Artikel 4 - kennelijk fout". En bied mij nogmaals (hetzelfde aanbod van gister) 15,00 euro coupon alleen te besteden op het genoemde product. Ik kan niet voor ogen zien dat bol.com zich terug trekt van een korting, terwijl ze op social media adverteerden dit weekend met korting van 40% op elektronica en gister avond zelfs nog met 75% korting. En daar mee weg willen komen met een loze 15,00 euro. Dit is voor mij een enorm biterre pil.

Ook een klacht indienen over Bol.com?