Opgelost door Bol.com: SONY PRS-T3 E-READER DEFECT, GEEN VERGOEDING BINNEN GARANTIEPERIODE

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161496
Gebruiker
Moko
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn Sony PRS-T3 e-reader had een software defect. Mijn boek bleef hangen kreeg de e-reader niet gereset. De e-reader is nog binnen de garantie dus heb ik hem opgestuurd naar Bol.com ter reparatie. Wat schetst mijn verbazing, er wordt kei hard beweerd dat de e-reader externe schade heeft en dat daardoor het scherm beschadigd is. Als dat het geval zou zijn geweest, had ik dit meteen aan mijn verzekering opgegeven en had ik Bol.com hier niet mee lastig gevallen. Ik ben juist altijd heel voorzichtig ermee geweest en heb een origineel hoesje. Ik heb hem nooit laten vallen en hem onbeschadigd opgestuurd. Nu kom ik op internet meer soortgelijke gevallen tegen: dat het euvel op gebruikersschade wordt gegooid.. Bol.com blijft bij het standpunt dat ze gebruikersschade niet kunnen vergoeden. Dat snap ik, maar ik heb een onbeschadigd apparaat opgestuurd. Als klant sta je machteloos en ben je een aanzienlijk bedrag zomaar kwijt.

De oplossing

Aangezien ik binnen de garantieperiode een onbeschadigd apparaat heb opgestuurd met een software probleem verwacht ik dat de totale kosten van het apparaat gecrediteerd worden.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Monique,
    Bedankt voor je melding. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen zodat je een passende oplossing van ons krijgt.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    Moko
    Datum
    Bol.com bedankt voor jullie reactie. Helaas heb ik nog niks van jullie mogen vernemen terwijl ik mijn klacht ook bij jullie zelf gemeld heb en er spoed achter gezet zou worden ivm keuze over de reparatie. Hopelijk hoor ik spoedig van jullie.

    Mvg.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Monique,
    We hebben zojuist een prettig telefoongesprek gehad en ik heb u een oplossing geboden.
    Een heel fijn weekend toegewenst.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
  4. Auteur
    Moko
    Datum
    Bol.com kwam met een keurige oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen