Opgelost door Bol.com: Spullen die het niet doen of niet binnen komen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349079
Gebruiker
Robin Broens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Ik bestel best regelmatig bij bol.com, omdat ik het meestal snel ontvang en omdat het makkelijk is. Nu is het afhelopen week de derde keer dat er iets mis is met mijn bestelling.
De eerste keer kreeg ik een computermuis die het niet meer doet. Deze kon ik niet meer terugsturen omdat ik het te laat merkte. Ik maak de spullen namelijk meestal pas open als ik ze nodig heb. (Mijn eigen fout)
Daarna heb ik parfum besteld van 70 euro die nooit binnen is gekomen. Hier heb ik geld van teruggekregen. Maar eenmaal het geld terug, was de actie niet meer geldig.
Vervolgens bestel ik een portemonee waar ook weer schade aan zit.
Er gaan heel veel bestellingen wel goed, maar ik merk dat ik dit heel irritant begin te vinden.

De oplossing

Twee van de drie spullen zijn kapot geweest, dus beter checken of hetgeen afgeleverd wordt in goeie staat is.
Hoe het kan dat ik gewoon iets niet ontvang en na telefonisch contact ook blijkt dat ik het niet meer ga krijgen? Geen idee wat jullie hier aan kunnen doen.. Ik ben student en word dus heel blij van aanbiedingen. Jammer dat dit dan daarna in de soep loopt.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Robin Broens,

    We hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Robin,

    We hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen, daarom sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin Broens
Datum
Uiteindelijke oplossing
De parfum die niet aan was gekomen (waar ik wel het geld van had terug gekregen) opnieuw bestellen maar dan met 5 euro korting.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen