Klacht Bol.com: Starre houding bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46195
Gebruiker
mevr Siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij bol.com bestelde ik twee artikelen met Airmiles. Er werd (reeds voor de 3e keer) een verkeerd artikel opgestuurd. Ik stuurde het verkeerde artikel retour, en ontving het goede artikel. Vervolgens stuurde ik dit artikel ook retour. Hierna kreeg ik een betalingsherinnering. Ik belde Klantenservice. Die zou het in orde maken en ik hoefde er verder niet meer achteraan. Daarna kreeg ik opnieuw een betalingsherinnering met verhoogde kosten. Ik belde opnieuw Klantenservice. Die zou het gaan uitzoeken. Uiteindelijk belde een medewerker die wel goed op de hoogte was en zei dat ik de cadeaubon moest terugbetalen. En dat ik de herinneringskosten ook moest betalen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Klacht is opgelost, maar ik vind het niet kloppen dat ik de herinneringskosten alsnog moest betalen. Klantenservice had mij de eerste keer beter moeten voorlichten. Op mijn eigen verzoek kreeg ik de herinneringskosten terug in de vorm van een cadeaubon, maar daar moest ik zelf op aandringen. Waarom is het "niet mogelijk" om herinneringskosten gewoon te crediteren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry