Klacht Bol.com: Te laat bezorgd

Klachtnummer
# 497048
Gebruiker
BovenKopjes#463
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het zou de volgende dag worden bezorgd, dit was niet het geval. De 2e dag is zondag en wordt het ook niet bezorgd. Dus het is 3 dagen later ipv "de volgende dag".
Jullie moeten niet zeggen dat het de volgende dag wordt bezorgd als dat een leugen is, liegen mag niet.

De oplossing

Wel op zondag leveren ondanks dat ik geen extra ding hiervoor heb. Dan is het ten minste nog 2 dagen later ipv 3 dagen.

1 reactie

  1. Auteur
    BovenKopjes#463
    Datum
    Het zou bij een ophaalpunt worden bezorgd en ik heb daar nog geen bericht van gehad.
    Er staat:"bezorging op dit moment verhinderd", het zal dus nog steeds niet zijn bezorgd. De volgende dag bezorgd? Jullie bedoelen 'wordt na minimaal 9 dagen bezorgd' :(
    Het is ondertussen compleet nutteloos en ik wil dat hele ding niet meer. Ik wil gewoon mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen