Opgelost door Bol.com: te laat leveren van een kinderwagen, ondanks toezeggingen. gevolg: vakantie zonder wagen.

nick

vorige jaar juni heb ik een kinderwagen aangeschaft via bol.com, deze is keurig op tijd geleverd maar helaas kapot gegaan (garantie).
bol.com gebeld en het probleem uitgelegd en de volgende oplossing wordt aangeboden:
- wagen retour sturen, zodra deze binnen is sturen wij een nieuwe wagen op.

Omdat we binnen 2 weken op vakantie gaan heb ik uigelegd dat het noodzakelijk is dat de kinderwagen voor onze vakantie geleverd wordt.
Het probleem was de dame helemaal duidelijk en zij heeft de toezegging gedaan dat de nieuwe kinderwagen voor onze vakantie geleverd wordt.
alles lijkt goed te komen maar helaas. 2 dagen voor onze vakantie heb ik contact me de klantenservice van BOL.com wanneer mijn kinderwagen geleverd wordt. tot mijn verbazing krijg ik de mededeling dat die toezegging nergens op papier staat en dat het onmogelijk is dat deze toezegging gedaan is.
Bol.com, indien een klant iets toegezegd wordt is het toch normaal deze na te komen?

de vervangende kinderwagen leveren voor vrijdag 11 juli a.s.

Bol.com
    Beste heer Delissen, Fijn dat we elkaar gesproken hebben. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    nick
    Excuses zijn gemaakt en er is door Bol.com een passende oplossing aangebeboden!Tony bedankt!

nick

Ook een klacht indienen over Bol.com?