Klacht Bol.com: Te laat/nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 18473
Gebruiker
Roosmarijn Pezie
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bol.com maakt reclame met: "Vóór 22:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis!". Kwam dat even goed uit! Mijn zoon de 28 december jarig, kan ik de 27e nog gauw, om 21:00 uur, zijn cadeau bestellen bij Bol.com, hoef ik de deur niet meer uit. De 28e ontvang ik een mail van Bol, hun excuses ze konden niet op tijd leveren, verwachte datum de 29e. 29 dec was er nog niets binnen. Inmiddels is het 2 januari en mijn zoon heeft zijn cadeau nog niet gehad! Als je belt krijg je alleen maar te horen dat zij hier niets aan kunnen doen. Als ik dan aangeef, dat ze die reclame van "Vóór 22:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis!" eraf moeten halen (feestdagen) omdat dat niet realiseerbaar is ivm de drukte, blijven ze bij hun standpunt. Slaat toch nergens op....? Mijn e-mail is inmiddels ook nog niet op gereageerd. Mooie service!

Gewenste oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Roosmarijn Pezie
    Datum
    Inmiddels heb ik, na wederom bellen, te horen gekregen dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen. Aangezien ik bonnen had heb ik geen andere keus. Nooit, maar dan ook nooit meer, Bol.com!!!
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en inmiddels is er contact met u opgenomen. Uw nieuwe bestelling is momenteel onderweg of al door u ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen