Klacht Bol.com: Te laat/nog niet ontvangen
Details
Klacht
Bol.com maakt reclame met: "Vóór 22:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis!". Kwam dat even goed uit! Mijn zoon de 28 december jarig, kan ik de 27e nog gauw, om 21:00 uur, zijn cadeau bestellen bij Bol.com, hoef ik de deur niet meer uit. De 28e ontvang ik een mail van Bol, hun excuses ze konden niet op tijd leveren, verwachte datum de 29e. 29 dec was er nog niets binnen. Inmiddels is het 2 januari en mijn zoon heeft zijn cadeau nog niet gehad! Als je belt krijg je alleen maar te horen dat zij hier niets aan kunnen doen. Als ik dan aangeef, dat ze die reclame van "Vóór 22:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis!" eraf moeten halen (feestdagen) omdat dat niet realiseerbaar is ivm de drukte, blijven ze bij hun standpunt. Slaat toch nergens op....? Mijn e-mail is inmiddels ook nog niet op gereageerd. Mooie service!Gewenste oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.