Klacht Bol.com: TE lang wachten

Lindsay

Op 30 april jongstleden hebben wij een frituurpan besteld (moulinex Friteuse Super Uno AM-3021) met het oog op onze housewarming die we de 11de gepland hadden.
De levertijd van de frituurpan was 5 tot 7 werkdagen en zou dus nog ruim uitkomen met de planning van ons feest (hierbij rekening gehouden met bevrijdingsdag). Als het gegaan was als gepland zou hij de 9de binnen zijn gekomen, helaas hebben we het apparaat nu nog steeds niet en dit vind ik ronduit belachelijk! Voor de housewarming maar een oplossing gezocht door een ander hapje te serveren maar wel al alles ingeslagen, van frituurvet tot alle hapjes, zonde! Ik hoop dat er een passende oplossing bedacht kan worden voor dit probleem.

Ik verwacht hiervoor een compensatie

Beste mevrouw,
    Zojuist hebben wij je klacht in behandeling genomen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
    Beste mevrouw,
    Bedankt voor ons prettige telefoongesprek van zojuist. We zijn samen tot een passende oplossing gekomen.
    Lindsay
    Beste Kirsten, Goede oplossing bedankt!
    Maar kan de bon helaas nergens terug vinden, op het account van mijn vriend!Groetjes Lindsay
    Beste Lindsay,
    Als het goed is de cadeaubon nu zichtbaar in het account van je vriend. Mocht je nog vragen hebben, dan laat het gerust weten. Een fijne dag toegewenst.
    Lindsay
    Beste Kirsten, Nog steeds niks zichtbaar of wij weten het gewoon echt niet te vinden. Waar zou het precies moeten staan? Mvg, Lindsay Nijenhuis
    Beste Lindsay,

Mijn collega heeft de cadeaubon toegevoegd aan het account van je vriend. Het is daarom van belang dat je inlogt met het e-mailadres van je vriend. De cadeaubon wordt bij de stap betalen in het bestelproces automatisch aangeboden.

Beste Lindsay,

Met deze reactie zet ik de klacht op Afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben, verneem ik deze graag van je.

Priscilla van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?