Opgelost door Bol.com: Te late levering!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150536
Gebruiker
Ivo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mededeling bij bestelling: zondag voor 21.00 uur besteld maandag in huis. Het is nu dinsdag en het is niet in huis. Volgens status wordt pakket al twee dagen klaargemaakt.
Dit is de tweede en laatste keer dat ik wat bestel bij Bol. Com. Laten zij de levertijd eens aanpassen als zij het niet kunnen waarmaken!

De oplossing

Aanpassing van de misleidende levertijd!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Ivo,

    We hebben je gegevens en je bestelling gevonden. Er neemt binnenkort iemand contact met je op om te zien wat we voor je kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Margot van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Opstelten,

    Fijn dat ik u even gesproken heb en prettig dat we het zo samen hebben kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Tony
    bol.com webcare
  3. Auteur
    Ivo
    Datum
    Prettig gesprek gehad inzake mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ivo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen