Klacht Bol.com: Te late levering

Klachtnummer
# 340864
Gebruiker
Speedex22
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te late levering.... Op woensdag 27/12 er cadeau besteld dat ik op vrijdagavond 29/12 nodig had... Zou op donderdag geleverd worden, maar bezorging loopt vertraging op. Ok, volgens de track & trace op vrijdag ten laatste om 20u30. Je raadt het al... Noppes... Nooit nog bol.com want maakt de snelle belofte niet waar. Ok het is drukke periode maar Amazon uit Duitsland is wel van zijn leveringswoord. Intussen elders hetzelfde item gekocht want had het nu nodig. Morgen mag de koerier het pakje weer meenemen. Graag terugbetaling van artikel.

De oplossing

Terugbetaling

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Zou je een bestelnummer kunnen sturen dan zoek ik je gegevens erbij en kan er contact met je opgenomen worden.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen