Klacht Bol.com: Te late levering extern bedrijf + disfunctie product

JuliaS

7-10-2014 oplader besteld met 24u levertijd die dringend nodig was voor tentamen. Ik zou 8 en 9 oktober de hele dag thuis zijn. Echter was t externe bedrijf het "vergeten". ze beloofden het 10 oktober te leveren. Helaas was ik toen niet meer thuis, dus moest het op adres van het bedrijf geleverd worden, maar daar konden ze toch niet op 10 oktober leveren, en 11 en 12 ook niet, want dan is het weekend. En 13 ook niet, want dan is het maandag, belachelijk. Uiteindelijk heb ik het pakketje op 17 oktober in ontvangst mogen nemen. Te moe van al dit gedoe heb ik verder geen klachten ingediend, ook niet dat de oplader erg langzaam oplaadde. Echter nu een maand later 18 november houdt het product ermee op, te gek voor woorden dit. Nu wordt ik opnieuw belemmerd in mijn studie waarvoor ik mijn laptop hard nodig heb en geen dag kan missen. Het enige wat bol.com kan bieden is extern bedrijf mailen die "hopelijk" binnen 2 dagen contact met mij opneemt.....

Een fatsoenlijke oplader (liever niet van hetzelfde bedrijf want zij zijn onbetrouwbaar) zo spoedig mogelijk

Bol.com
    Beste mevrouw,Zojuist is een e-mail gestuurd naar het e-mailadres in uw account waarmee de bestelling is geplaatst.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com
    JuliaS
    Bij de apple winkel is gebleken dat mijn MacBook Air accu is beschadigd. Echter wordt de klachtafhandeling alleen maar "bemiddeld" door bol.com en moet ik tot woensdag wachten tot externe bedrijf mij contacteert. Dit bedrijf wilde mij weer dezelfde adapter opsturen, waarvan ik al had gezegd dat ik deze liever niet ontvang, en nu al helemaal niet omdat mijn accu is beschadigd door het product. Ik heb intussen zelf een fatsoenlijke adapter gekocht, dus ben ik in weinig opzichten geholpen.
    Bol.com
    Beste mevrouw,Vandaag heb ik u een e-mail gestuurd naar aanleiding van ons telefoongesprek van vandaag.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com
    JuliaS
    Er is mij beloofd dat ik het geld terug krijg van de defecte adapter. Dit lijkt mij de normaalste gang van zaken en is niet meer dan verwacht. Voor de rest ben ik alsnog in weinig opzichten geholpen in deze belachelijke situatie van: vergeten levering, te late levering, defecte adapter en uiteindelijk als klap op de vuurpijl schade aan mijn laptop.

JuliaS

Ook een klacht indienen over Bol.com?