Klacht Bol.com: te late levering

Klachtnummer
# 296734
Gebruiker
Mariajos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

had iets besteld en zal 4 dagen later besteld worden , maar nee hoor ... elke dag gebeld naar klantenservice en na een week vragen en bellen word het alsnog geleverd.

maar bol.com belt niet terug he terwijl de klacht al op hoofdkantoor ligt.
een belletje is toch vrij normaal zou ik denken, maar moest zelf weer heen bellen om te zien waar mijn pakket bleef

De oplossing

betere communicatie naar de klant toe.
snellere levering van externe bedrijven.

heb veel besteld bij BOL en nooit geen problemen gehad , maar laatste tijd nu al 2x, gaat slechter bij BOL zo te zien.

dit accepteer ik niet. als ik wat bestel moet het ook binnen dat termijn geleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Mariajos,

    Via een ander reviewforum hebben wij uw bericht gelezen. Aan de hand van de gegevens heb ik uw gegevens gevonden en er wordt spoedig contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Roos van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen