Klacht Bol.com: TE WEINIG GELD RETOUR

Klachtnummer
# 192118
Gebruiker
REX
Datum
3 reacties

Details

De klacht

VERLEDEN WEEK EEN PHILIPS AIRFREYER BESTELD € 184.95 ER WAS EEN AKTIE MET GRATIS WATERKOKER NU WAS DE AIRFRYER BESCHADIGD DUS TERUG GESTUURD EN IK KREEG € 155.55 GEKREDITEERD ???

WAT TE DOEN

De oplossing

AL MIJN GELD TERUG

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Wim,

    hartelijk bedankt voor je bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hi Wim,

    Kan het zijn dat de Airfreyer niet is besteld op het adres wat bij deze klacht staat? Ik kan namleijk geen gegevens vinden. Als je het bestelnummer even stuurt, kan ik jouw bericht behandelen.

    Met vriendelijk egroet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hi Wim,

    We hebben elkaar al gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Fijne dag nog.

    Groetjes,
    Jolanda

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen