Opgelost door Bol.com: Telefonisch contact

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462014
Gebruiker
Astrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 30 juni iets besteld en dat zou 1 july bezorgd worden is niet bezorgd , verschillende pogingen gedaan om contact te krijgen met bol.com.
Met billy, met e-mail ik wil telefonisch contact met bol.com hoe en wanneer ik van die bestelling mijn geld terug krijgt maar je krijgt geen telefonisch contact. Vind het een waardeloos bedrijf en koop er nooit meer iets

De oplossing

Zo vlug mogelijk mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben contact opgenomen en mijn geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen