Klacht Bol.com: Teleurgesteld

Klachtnummer
# 371318
Gebruiker
Aaldrikje2005
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben een vaste klant van bol.com.. maar de laaste dus krijg ik mijn pakketjes niet of verkeerd artikel of het is stuk..word netjes opgelost..maar oneens is mijn account gedeblokkeerd, fraude...ik kan niet meer op mijn account...maar er woden nog wel bestellingen gedaan...en geld van mijn rekening afgehaald...al mijn bestellingen zijn netjes betaald..

De oplossing

antwoord en niet zeggen we bellen je terug. en ik wil gedeblokkeerd worden...

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Aaldrikje2005,

    Dank voor je bericht! Zou je een bestelnummer of klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen