Opgelost door Bol.com: Televisie uit de bulkweken niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62656
Gebruiker
Sjorsde jong
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vorige week maandag bestelde ik een mooie TV bij bol.com die in de bulkweken hoog aangeprezen stond..
De levering zou de volgende dag komen maar kwam niet; gebeld, hij kwam de volgende dag. volgende dag nog steeds niks; weer gebeld.. Er was een foutje, zending zou vrijdag of zaterdag komen! Nog steeds niets gehad, weer gebeld; de zending was niet te traceren bij PostNL.. Ze zouden een oplossing zoeken..
Nu ik vandaag gebeld heb krijg ik de reactie: u zending wordt als niet afgeleverd geregistreerd en u krijgt u geld terug... Ik wil mijn geld niet terug, ik wil die TV voor de prijs waarvoor die op internet stond! Als bol.com met een aanbieding die door heel nederland aangeprijsd wordt wil stunten dan zorg ook maar dat die er komt.. ookal moet je stunten met een externe leverancier, dit is niet de gang van zaken en dit is niet waar ik voor besteld heb en waar bol.com bulkweken voor organiseerd!!

De oplossing

Ik wil dat de TV gewoon geleverd wordt, ook al kost het PostNL of Bol.com geld..
Als bol.com een mooie actie organiseert zorg dan ook dat je klanten er blij mee zijn, nu verheugde ik me op een TV die nooit komt en moet ik wachten op m'n geld voor er een andere komt.. Ik wil gewoon mijn TV voor de prijs die ik betaalde!!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Inmiddels is er per e-mail contact met u opgenomen. Wij hopen uw klacht daarmee naar tevredenheid te hebben opgelost.Wij vragen u vriendelijk om de oplossing te beoordelen via de e-mail die u van klachtenkompas krijgt. Daarmee wordt de klacht afgesloten. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet,
    bol.com
  3. Auteur
    Sjorsde jong
    Datum
    Het is netjes afgehandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjorsde jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen