Klacht Bol.com: terugbetaling in cadeaubon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372450
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bestelling gedaan en gedeeltelijk betaald met een cadeaubon, het bestelde apparaat bleek echter defect. Retour gestuurd en direct een nieuw gelijkwaardig apparaat besteld van een ander merk (betaald met iDeal).
Het retour bedrag heb ik echter terug ontvangen in de vorm van een cadeaubon i.p.v. op mijn rekening. Het is niet mogelijk om het volledige bedrag op mijn rekening te ontvangen.


Oplossing is ook het nieuwe artikel retour te sturen en een nieuwe aan te schaffen met de cadeaubon.... het is te triest voor woorden.

De oplossing

Inzien dat het onnozel is en dat ik mijn geld volledig terug ontvang op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden! Enige oplossing is kennelijk een nieuw apparaat aan te schaffen en direct het andere te retourneren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen