Opgelost door Bol.com: Terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130136
Gebruiker
Heideroosje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In april 2015 kreeg ik een betalingsherinnering over een rekening van mei 2011! Nadat de betaling was voldaan bleek dat deze toch reesds in mei 2011 was voldaan. Afgezien van het feit dat Bol.com toch maar incasso buro had ingeschakeld, die drie maanden later tot de conclusie kwam dat het toch reeds betaald was heb ik om terugbetaling van het dubbel betaalde geld gevraagd. Komen ze eerste met de eis dat ìk moet aantonen dat er dubbel betaald is. Vervolgens binden ze in na een duidelijke mail van mij maar mijn centen moet ik na 4 maanden nog steeds terugkrijgen.

De oplossing

Per direct uitbetaling van de dubbel betaalde nota.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Ron, vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen hierover. Het wordt voor u opgelost. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ron,

    Vandaag heb je een e-mail ontvangen met een reactie op deze klacht.

    Fijn weekend,
    Jolanda
  3. Auteur
    Heideroosje
    Datum
    Terugbetaling is na twee extra verzoeken gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heideroosje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?