Opgelost door Bol.com: Teveel betaald door fout bol.com

content Opgelost
Sandra

Wij hadden een zwembad met dekzeil en onderzeil besteld. Deze zouden ,zoals ze zeggen op de site, de volgende dag geleverd worden. Het bestelde komt in 3 gedeelten door 3 verschillende transporteurs. TNT, Post NL en DPD. Het zwembad wordt niet geleverd en zou op dinsdag komen. Ook wij moeten werken dus we waren net thuis, aangezien zij geen tijd aan geven hoe laat dat ze komen. Ook geen sms dat ze over een half uur er zijn. Er ligt een briefje in de bus dat wij het donderdag af kunnen halen bij zo'n punt. Ook weer geen tijd erbij. IK ga daar naar toe maar zij hadden niets ontvangen. Ze zouden me bellen wanneer DPD geweest was. Ze bellen met het bericht dat het zwembad er niet bij zit. Ik kijk op track en trace en daar staat dat het retour is naar Joure. Gebeld en en zij gingen proberen of ze het nogmaals konden versturen. Dit ging dus niet en hebben wij een nieuwe besteld. Deze werd wel de volgende dag geleverd. Helaas moesten wij hiervoor € 20,00 meer betalen. Hierover weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben het contact verbroken nadat zij er niet meer uitkwamen. Vandaag een chat gehad met bol.com en dit aangegeven. Zij zeggen nu dat ik bij 2 verschillende leveranciers heb besteld en dat daardoor de prijs anders was. Ik gaf aan dat het niet mijn probleem is dat zij met verschillende leveranciers zaken doen en dat ik genoodzaakt was een andere te bestellen omdat de vorige niet nogmaals verstuurd kon worden. naar mijn idee zijn die kosten voor hun. Ondertussen zijn we ruim 14 dagen verder en ook het eerste bedrag is nog steeds niet teruggestort. Ik wil dus het hoogste bedrag terug ontvangen. Hier konden zij niets mee en hebben wederom het contact verbroken. Erg laf dat ze deze klacht op deze manier denken op te lossen. Laatste keer dat ik daar besteld heb.

Ik wil het hoogste bedrag terug. Dus geen € 50,00 maar € 69,99. Lijkt me niet meer dan normaal.

Bol.com
    Beste Sandra,

We hebben je bericht gelezen en nemen contact met je op.

Charissa van bol.com
    Sandra
    Er zou contact met mij worden opgenomen maar dat is helaas nog steeds niet gebeurd door BOL.com
    Bol.com
    Beste Sandra,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en zijn we samen tot een gepaste oplossing gekomen. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn laatst verzonden e-mail. Ik help u dan graag verder.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Sandra
IK heb na deze bestelling nog een bestelling geplaatst ( iets duurder dan € 20,00) en dit bedrag wordt teruggestort. Ook zijn er excuses aangeboden omtrent het gedrag van de medewerkers die ik gesproken en gemaild heb.

Ook een klacht indienen over Bol.com?