Klacht Bol.com: Teveel betaald voor hetzelfde artikel

Klachtnummer
# 353205
Gebruiker
Kiki
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zojuist heb ik met een collega een Ipad Pro 11 inch besteld. Ik was 10 minuten eerder dan haar. Zij heeft echter € 30,00 minder betaald voor de Ipad. Om opheldering gevraagd bij Bol.com. Het antwoord wat wij kregen is hoogst merkwaardig. Eerst wordt er geleverd door Bol.com (de duurste) zelf. Als het artikel is uitverkocht bij Bol.com wordt er een externe leverancier naar voren geschoven die overigens € 30,00 goedkoper blijkt te zijn. Dit is pure misleiding. Het verschil wordt niet terugbetaald terwijl ik een grote klant ben van Bol.com.

De oplossing

Ik eis dat ik een compensatie van € 30,-- krijg. De klant moet zelf de mogelijkheid krijgen bij welke partij hij via Bol.com een aankoop doet. Het moet niet zo zijn dat Bol.com dit doet!!!!!

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Kiki,

    Dank voor je bericht! Zou je een bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Kiki
    Datum
    Inmiddels zijn wij 3 dagen verder en nog geen reactie van bol.com ondanks dat ik het bestelnummer heb gemaild. Bol.com maak je belofte waar om mij een terugkoppeling te geven zoals jullie naar mij hebben gecommuniceerd.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Kiki,

    Kan het zijn dat je de e-mail naar onze klantenservice hebt gestuurd? Graag ontvang ik het bestelnummer als antwoord op dit berichtje. Zodra wij het bestelnummer hebben, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Kiki,

    Bedankt voor het sturen!

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kiki,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen