Klacht Bol.com: Teveel in rekening gebracht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182196
Gebruiker
Jaap
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Door Bol.com is op mijn bestelnummer:

15,95 i.p.v 12, 95 in rekening gebracht.

Een eerste herinneringsmail heb ik nooit ontvangen. Ik vind het zeer onterecht om zomaar 3 euro extra kosten in rekening te brengen. Ik ben hier heel ontevreden over, zo wil ik absoluut niet als klant behandeld worden. De klantvriendelijkheid bij Bol com wordt er niet beter op!!!!!


De oplossing

Terugstorting van de 3 euro kosten die ten onrechte in rekening is gebracht

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Uw bericht hebben wij in behandeling genomen en u ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Jaap
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bol.com heeft mijn klacht niet opgelost. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht wordt, ik ga dit ook melden aan de consumentenbond waar ik lid van ben.

    Bol com heeft een slechte klantenservice!!!

    Mvg

    H.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Bos,

    Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  4. Auteur
    Jaap
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bol.com heeft mijn klacht niet opgelost. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht wordt, ik ga dit ook melden aan de consumentenbond waar ik lid van ben.

    Bol com heeft een slechte klantenservice!!!

    Mvg

    H.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Bos,

    Er zijn herinneringskosten in rekening gebracht omdat u niet heeft betaald op de uiterste betalingsdatum.
    Mijn collega Karin heeft hierover contact met u gehad U heeft aan haar aangegeven dat wij rekening moeten houden wanneer klanten met vakantie gaan. Dit is helaas niet mogelijk.
    Ook heeft zij aangegeven dat alleen de derde herinnering per post wordt verzonden en de eerste en tweede per e-mail.
    Het spijt me dat Karin u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen.
    met vriendelijke groet,
    joalnda van bol.com
    .
  6. Auteur
    Jaap
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bol.com heeft mijn klacht niet opgelost. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht wordt, ik ga dit ook melden aan de consumentenbond waar ik lid van ben.

    Bol com heeft een slechte klantenservice!!!

    Mvg

    H.


    Klacht wordt niet opgelost door Bolcom

    Mijn advies aan iedereen koop niet bij Bolcom want je wordt opgelicht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry