Opgelost door Bol.com: Third party wordt niet vermeld op internet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 457719
Gebruiker
Amslod
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op de website worden artikelen aangeboden voor third parties met hun eigen servicedienst en koeriersdienst ed. Uit niets blijkt op de website van bol.com dat dit het geval is dus ga je er vanuit dat de levering geschiedt vanuit bol.com met hun service en koeriersdienst(post.nl) . Ik heb hele goede ervaringen met bol.com maar nu worden die te grabbel gegooid. Men zou op zijn minst moeten vermelden dat de aankoop door een derde partij wordt afgehandeld liefst met naam en toenaam

Gewenste oplossing

Bol.com zou op de website moeten vermelden dat je in feite zaken doet met een partner en niet met bol.com zelf indien dit van toepassing is voor een bepaald artikel
Geboden oplossing
Klacht is ter harte genomen. Bol.com is van mening dat door het goed lezen van de website men kan weten dat de bestelling door een partner wordt afgehandeld. Samen met de servicedesk nog eens betreffende bestelling bekeken en beide tot de conclusie gekomen dat het er nogal vaag staat. Het is nl afhankelijk van of Bol.com betreffend artikel op voorraad heeft. Men heeft mij een tegoedbon toegezegd. Ik vind het eerlijk gezegd belangrijker dat de klacht ter harte wordt genomen en men er wat mee doet. Men heeft mij medegedeeld dat dit soort klachten zeker besproken worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Vervloed,

    Goed om te zien dat uw vraag over uw bestelling is afgehandeld. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met een reactie op uw klacht.

    Groet, Tim van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen