Opgelost door Bol.com: Third party wordt niet vermeld op internet
Details
Klacht
Op de website worden artikelen aangeboden voor third parties met hun eigen servicedienst en koeriersdienst ed. Uit niets blijkt op de website van bol.com dat dit het geval is dus ga je er vanuit dat de levering geschiedt vanuit bol.com met hun service en koeriersdienst(post.nl) . Ik heb hele goede ervaringen met bol.com maar nu worden die te grabbel gegooid. Men zou op zijn minst moeten vermelden dat de aankoop door een derde partij wordt afgehandeld liefst met naam en toenaamGewenste oplossing
Bol.com zou op de website moeten vermelden dat je in feite zaken doet met een partner en niet met bol.com zelf indien dit van toepassing is voor een bepaald artikel- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.