Opgelost door Bol.com: toch verzendkosten betaald

spoorhaas

BOL.COM maakt al enige tijd reclame met het feit dat als je iets bij hen besteld voor meer dan €20,-, de verzenkosten niet worden berekend. Er is wel een maar aan verbonden, en dat vind ik geen probleem. Je moet de zending in zijn geheel toegezonden krijgen. Vind je het belangrijk om de bij hen aanweige boeken direct toe gezonden te krijgen, ja dan gaat het verhaal van gratis toezending mank. Daar kan ik begrip voor opbrengen. Maar dat is in mijn geval niet zo. De boeken waren bieden voorradig en zijn samen toegezonden. datum factuur is 08-08-2012 en factuurnummer is: 8026043190 mijn klantnummer bij bol.com is 8308358292.

Gewoon de betaalde verzenkosten (€ 1,95) weer terug.

Bol.com
    Geachte heer Evers,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en gaan ermee aan de slag. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Bol.com
    Bol.com
    Geachte heer Evers,Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Met vriendelijke groet,Bol.com
    spoorhaas
    Het zijn nieuwe boeken die ik had besteld. Niets van andere betrokkene.
    Een hoge mate van klungeligheid. En dan druk ik me nog netjes uit. Plus een onduidelijk gesprek met een niet goed begrijpende telefonist. Daarna nog reacties op twitter en factuurnummers enz. vermeldt.
    spoorhaas
    Bij BOL.COM zijn ze niet erg gespeend met hersens. Het is dat ik een cadeaukaart heb, anders al lang niet meer bij ze besteld. Mijn winkel is Selexyz.
    Bol.com
    Geachte heer Evers,Vandaag is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail of bellen met onze klantenservice via het telefoonnummer 030 - 310 4999 (lokaal tarief). Met vriendelijke groet,
    bol.com
    spoorhaas
    Vanmiddag door een medewerker van BOL.COM gebeld. Na enige uitleg bleek dat er een "misverstand" was over het betalen met een cadeaukaart. De betrokkene was in de veronderstelling dat er met een betaling d.m.v. een cadeaukaart WEL verzenkosten in rekening moest worden gebracht. Maar dat is alleen bij aankoop van een cadeaukaart. En dat was in mijn geval dus niet zo.

spoorhaas

Ook een klacht indienen over Bol.com?