Opgelost door Bol.com: Toezeggingen door klantenservice bol.com worden niet waar gemaakt.

Waardeloze klantenservice bol.com

Op 23 mei heb ik een bestelling geplaatst namens de leerlingenraad van mijn school bij bol.com: 12 foamballen.
De levering vond steeds plaats in de avonduren: na 19.00 uur. Dan is er niemand meer op school aanwezig......
Op een gegeven moment kreeg ik bericht dat de zending retour is gegaan naar de leverancier. Dat was dus niet bol.com maar Van der Ven Speelgoed....bleek dus nu.
Vervolgens kreeg ik toch een factuur. Hierop heb ik gereageerd naar bol.com dat de goederen niet geleverd zijn en ik deze ook niet meer wil ontvangen. Dat was prima.....
Na enkele weken kreeg ik weer een factuur. Weer contact met bol.com en zij gaan het oppakken en regelen. Daarna toch weer een tweede factuur. Weer contact met bol.com: wij pakken dit op.
Daarna een 3e factuur met extra kosten. Weeeeeer contact met bol.com: weer gaan zij dit oplossen.
Gisteren een mail van Accountor. De factuur ligt nu bij een incassobureau. Meteen contact met bol.com: wij gaan dit oppakken.
Krijg je daarna een maailtje dat ze dit niet wettelijk mogen en het dus gewoon mijn probleem is. Weer eerst contact gehad met bol.com. Ze kunnen niets meer voor mij doen....maar erger......nu geven ze aan dat het mijn eigen schuld is omdat ik pas zo laat (na de eerste factuur) contact met bol.com heb opgenomen.....te gek voor woorden.......war een waardeloze service!!!!
Pieter Classen: 06-20791001

Zelf verantwoordelijkheid nemen en dit probleem oplossen en niet de schuld en oplossing bij de klant neerleggen.

Bol.com
    Beste klant,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Waardeloze klantenservice bol.com
Uiteindelijke oplossing Bol.com heeft mijn klacht zeer goed opgepakt. Er is snel telefonisch contact gezocht en excuses aangeboden. De afspraken zijn goed nagekomen waardoor de klacht heel snel was opgelost.