Opgelost door Bol.com: Tot twee keer toe niet geleverd wat ik besteld heb
Details
De klacht
Tot twee keer toe niet geleverd wat ik besteld heb. In eerste instantie goed opgelost door mij de verkeerde spullen te laten houden en een nieuwe bestelling van het juiste product op te sturen. Helaas weer de verkeerde spullen ontvangen. Toen weer contact gezocht en aan de telefoon een dame aan de lijn gekregen die mij absoluut niet verder wou helpen. Sterker nog; ik begreep er volgens haar niks van en dat maakte ze ook goed duidelijk. Opgehangen en nogmaals gebeld en verhaal uitgelegd. Het komt er op neer dat ik nu twee keuzes heb. Of ik moet de spullen die ik in eerste instantie gekregen heb, plus de nieuwe verkeerd geleverde spullen weer retour doen. Krijg ik geld terug. Of ik moet een week wachten omdat Bol moet kijken waar de fout ligt.Beetje vreemd allemaal!
De oplossing
Mij een ander product laten uitzoeken met korting.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.