Opgelost door Bol.com: Tot twee keer toe niet geleverd wat ik besteld heb

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 350213
Gebruiker
K.A. van Soest
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot twee keer toe niet geleverd wat ik besteld heb. In eerste instantie goed opgelost door mij de verkeerde spullen te laten houden en een nieuwe bestelling van het juiste product op te sturen. Helaas weer de verkeerde spullen ontvangen. Toen weer contact gezocht en aan de telefoon een dame aan de lijn gekregen die mij absoluut niet verder wou helpen. Sterker nog; ik begreep er volgens haar niks van en dat maakte ze ook goed duidelijk. Opgehangen en nogmaals gebeld en verhaal uitgelegd. Het komt er op neer dat ik nu twee keuzes heb. Of ik moet de spullen die ik in eerste instantie gekregen heb, plus de nieuwe verkeerd geleverde spullen weer retour doen. Krijg ik geld terug. Of ik moet een week wachten omdat Bol moet kijken waar de fout ligt.
Beetje vreemd allemaal!

De oplossing

Mij een ander product laten uitzoeken met korting.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste K.A. van Soest,

    Spijtig om te lezen dat je tot twee keer toe een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K.A. van Soest,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.A. van Soest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug en ik mag de producten houden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen