Klacht Bol.com: Track en Tracé code voor een levering

happy Niet opgelost
Bihar97

22 mei 2020 een TV besteld bij Zoya-Tech partner van Bol.com. Zou 2 juni 2020 geleverd worden door UPS en er zou telefonisch contact opgenomen worden door de bezorger . Maar er is geen track en Tracé code. Bij de levering. 2x Contact gehad met bol.com klantenservice en uitgelegd dat de desbetreffende persoon een Hond heeft die uitgelaten moet worden .Zij hebben een mail gestuurd naar dit bedrijf wat ik trouwens ook al in de ochtend had gedaan.Het bedrijf zoya tech verkoopt o.a electronica maar reageert pas na 2 dagen op een mail.Dus houd in dat iemand nu in totaal 3 dagen thuis moet zitten wachten op zijn bestelling. Bol.com heeft een telefoonnummer van dit bedrijf maar wilt niet bellen voor een track en tracé code. Op de site van Bol.com staat komt u er niet uit met de verkoper dan kunnen wij bemiddelen. Maar als je praat over wie er verantwoordelijk is voor deze bestelling dan begint Bol.com zich al in te dekken dat ze juridisch niet aansprakelijk zijn.Maar de verkoper Zoya -Tech die pas na 2 dagen reageert op een mail. Maar bol.com handelt wel in belangen van dit bedrijf en jóuw geld wordt wel op de rekening van Bol.com afgeschreven. Dus ze eten wel je geld maar zijn niet verantwoordelijk . Dan wordt er door de klanten service gezegd mw hoeft niet thuis te blijven ze kan de TV afhalen bij een servicepunt. Yeah wright de persoon in
Kwestie is 72 jaar en wil daarom iets thuis bezorgt hebben ze heeft vervolgens ook geen auto dus hoe bedoel je afhalen bij een servicepunt.

De Track en Tracé code regelt .

Bihar97
    De dag loopt ten einde en zoals gewoonlijk komen jullie weer je afspraak niet na . Geen telefoon van jullie of jullie partner zoya tech of de bezorgdienst UPS.

Dit wordt nu een hele vervelende procedure

Bihar97
Er is een identieke TV aangeboden door bol.com.door een andere leverancier. de prijsverschil is gecompenseerd door Bol.com met ook nog eens een extra korting . de afspraak is dat de TV aanstaande vrijdag wordt bezorgd . het bedrag dat betaald is aan zoya tech heb ik een bevestiging van Bol.com dat het binnen 3 dagen wordt terug gestort op mijn rekening Dus als dat geld er op.staat . Kan ik niks anders zeggen dat bol.com zijn klanten meer dan redelijk compenseert. het vervolg van dit verhaal is dat de tweede partnerTV-Online ook niet langs is geweest en dat ook niet liet weten . Ze hadden gelukkig wel een nummer toen ik die belde zeide ze jah de bezorger kon het adres niet vinden Dus de bezorger rijdt waarschijnlijk zonder navigatie of Google maps.in deze moderne tijd Het bedrijf tv online gaf aan om dinsdag maar weer langs te komen Want zaterdag kon niet maandag ook niet. Het is vakantiegeld periode. Overal aanbiedingen en mijn geld is ergens bevroren bij Bol.com.

Ook een klacht indienen over Bol.com?