Opgelost door Bol.com: Traphek NOOIT afgeleverd! Geen briefje in de Bus! Baby 12mnd loopt gevaar door Bol.com en DPD

sad Opgelost
# 319946
Mir

Traphek XL besteld op 22 Augustus 2018.
De vrijdag erop stond hij bij de DPD Track & Trace op Afgeleverd!!!
Bij wie is ons niet bekend!!!, wel waren we die dag allebei thuis en er is niemand geweest en ook geen briefje in de bus en ook niet bij de buren.
Nu gaat dit om de veiligheid van mn zoontje die net 1 is geworden en de trap op probeert te lopen!
Bol en dpd gebeld, kastje muur verhaal, komt erop neer wij moeten wachten op een onderzoek wat 4 dagen kan duren!!!! en wat nou als mijn zoontje van de trap valt?????? Hopelijk voor ons en zeker voor hun gebeurt dit niet, als bol.com mijn bedrijf zou zijn zou ik met spoed een nieuwe opsturen en dan achter de schermen uitzoeken waar dpd de andere verkeerd heeft bezorgd of whatever dpd met dat andere traphek heeft gedaan!!!

Te gek voor woorden!!!, dit gaat om de veiligheid van een weerloos en de wereld verkennend klein mannetje van net 12 maanden jong!!! Bol.com en DPD moeten zich de OGEN UIT de KOP SCHAMEN dat wij nu de Dupe zijn van HUN Fout! Hoop ook dat ze hierdoor inzien HOE de SITUATIE en MOMENTEEL bij staat!!! ook heb ik schijt aan die domme smoes van; Ja maar dit is de PROCEDURE!!!! Schaam je tot op't BOT!!!

Zeer snel, en PERSOONLIJK het traphek die nu al week te laat geleverd is bij ONS afleveren!!!

Bol.com
    Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Mijn excuses voor het ongemak. Uw klantgegevens zijn gevonden en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    STATUS
    OPGELOST

Mir
Ja we hebben het pakket gekregen van mensen op nr 4 dat is 2 blokken verderop. Deze mensen waren 2 weken naar zweden en mensen die op dr huis pasten hebben het pakket in de gang gezet. Dus ipv op 46 is het door jullie op 4 afgeleverd. heel dom zeker als je geen blaadje door de bus doet bij nr 46, natuurlijk kon dat ook niet want wij waren thuis dan had ie ons gezien en dus wel bij ons afgeleverd; mijn advies, geef de chauffeur een bril op sinterklaas of schrijf 't adres groter op het etiket. Zeer jammer dat het allemaal zo gegaan is en zeker een gevaar als t over een traphek gaat. STATUS OPGELOST

Ook een klacht indienen over Bol.com?