Klacht Bol.com: TV weg en geld weg

Louw

Heb Samsung HD TV via de Bol.com besteld [TV plaza Groningen alias El Vidas] en die werd zaterdagavond afgeleverd. Zoonlief J. maakt de tv in orde en dan heb3/4 beeld en 1/4 is zwart. Mail naar de Bol.com en kan de tv terugsturen en krijg dan binnen 5 werkdagen geld terug. Binnen 3 dagen krijg ik mail dat ik het geld niet terug krijg omdat er geen assescares bij zijn en de doos is beschadigt.
De foto's kon niet toegestuurd worden, want die waren nog in het magazijn. Na veel heen en weer gemail over hetzelfde gezeur van de doos die beschadigt is , kom je hier niet mee verder. Ik moest maar contact opnemen met TV Plaza alias El Vidas, nee nee, heb het bij jullie besteld, dus jullie zijn verantwoordelijk. Goeie dingen stuur je niet terug schijnt daar niet te vallen. De laatste mail was dat ik Samsung depot gebeld heb, en dat Bol.com na die klacht bij Samsungdepot had moeten melden, zodat zij monteur zouden sturen om de tv te repareren.
Toen kwam het telefoontje van hoofdkantoor uit Utrecht van de Bol.com dat de tv vernietigt was omdat ik niet gereageerd had op hun. Nou vraag ik je: hoeveel mails en telefoontjes heb ik gedaan naar jullie 6 weken lang. Ik wou gewoon 'n goeie tv, [ heb ik medere malen aangegeven] daar heb ik 700 euro voor betaald en niet voor gerepareerde tv.Trouwens zonder toestemming mag de TV niet eens vernietigd worden, want zonder geld terug blijft het mijn eigendom.
Nu blijven we berooid achter: geen TV en geld weg

Dat dit probleem opgelost word en ik mijn geld terug krijg

2378065320 is het bestelnr van de Samsung tv

Louw
Uiteindelijke oplossing Met mijn klacht is dus totaal niets gedaan door de Bol.com of TV Plaza alias El Vidas Ik heb vrijdag aangifte wegens oplichting gedaan tegen deze bedrijven, want ik blijf het als pure oplichting zien Greta