Klacht Bol.com: Tv werkt niet goed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652386
Gebruiker
Fritzi
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 31 mei kocht ik een tv bij Bol.com die niet goed werkte en ter reparatie ging. Na 5!!! Weken kwam de tv terug met dezelfde klacht. Ze wilden het toen weer ophalen, maar ik heb daar geen vertrouwen in en wil mijn geld terug. Bol.com verwees me door naar de winkel die leverde, maar die geeft niet meer thuis. Bol laat nu ook niets meer horen en heb ik de ombudsman van de krant in de arm genomen. Nu neemt Samsung de klacht over, maar communiceert ook nauwelijks. De ombudsman komt blijkbaar ook niet verder.De tv is nu bijna 1 jaar oud en staat in de verpakking op zolder. Wat kan ik nu nog doen?

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Ik heb niets van Bol.com gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen