Klacht Bol.com: Tv werkt niet goed
Details
Klacht
Op 31 mei kocht ik een tv bij Bol.com die niet goed werkte en ter reparatie ging. Na 5!!! Weken kwam de tv terug met dezelfde klacht. Ze wilden het toen weer ophalen, maar ik heb daar geen vertrouwen in en wil mijn geld terug. Bol.com verwees me door naar de winkel die leverde, maar die geeft niet meer thuis. Bol laat nu ook niets meer horen en heb ik de ombudsman van de krant in de arm genomen. Nu neemt Samsung de klacht over, maar communiceert ook nauwelijks. De ombudsman komt blijkbaar ook niet verder.De tv is nu bijna 1 jaar oud en staat in de verpakking op zolder. Wat kan ik nu nog doen?Gewenste oplossing
Geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.