Opgelost door Bol.com: Tv.kapot wil mijn garantie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 625745
Gebruiker
davemeyer27
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tv gekocht bij bol.com of een partner. Tv na 1 jaar stuk. Contact gehad met verkoper die weet zich geen raad. Dus zelf via toshiba geregeld dat Tv zou worden gehaald door ce repair. Dit is gebeurt en daarna bleek Tv niet te repareren.

Dit gemeld bij mijn verkoper daar ik 2 jaar fabrieksgarantie heb. Ce repair meld bij mij dat ze of.toshiba, bol.com gaan benaderen daar bol.com op mijn bon staat.

Verkoper weet niet wat hij moet doen. Bol.com schuift alles af en zegt dat er geen contact is geweest met ce repair of toshiba.

Gewenste oplossing

Regelen dat er een nieuwe tv komt. Harder optreden tegen haar partners die verzaken
Geboden oplossing
Geld terug gehad. Helaas pas na een bericht op klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen