Opgelost door Bol.com: Tv.kapot wil mijn garantie
Details
Klacht
Tv gekocht bij bol.com of een partner. Tv na 1 jaar stuk. Contact gehad met verkoper die weet zich geen raad. Dus zelf via toshiba geregeld dat Tv zou worden gehaald door ce repair. Dit is gebeurt en daarna bleek Tv niet te repareren.Dit gemeld bij mijn verkoper daar ik 2 jaar fabrieksgarantie heb. Ce repair meld bij mij dat ze of.toshiba, bol.com gaan benaderen daar bol.com op mijn bon staat.
Verkoper weet niet wat hij moet doen. Bol.com schuift alles af en zegt dat er geen contact is geweest met ce repair of toshiba.
Gewenste oplossing
Regelen dat er een nieuwe tv komt. Harder optreden tegen haar partners die verzaken- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.