Opgelost door Bol.com: Twee keer geld afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181632
Gebruiker
Wonderwerff
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week heb ik via bol.com een fotoboek van de vakantie gemaakt. Na de betaling leek het systeem vastgelopen te zijn. In mijn inbox ontving ik ook geen e-mail dat de bestelling was afgerond. Toen ik de bestelling wilde afsluiten kreeg ik de melding dat de bestelling nog niet was afgerond. Daarop heb ik nogmaals de procedure inclusief betalen doorlopen. Op mijn rekening zag ik daarna dat er twee keer een bedrag was afgeschreven en later ontving ik plots 2 bevestigingsmailtjes. Ik heb contact opgenomen met klantcontact van cewe die mij naar bol.com door verwezen. Daar heb ik een email naar gestuurd en kreeg ik de reactie dat het zou worden opgepakt. Helaas is dat niet zo en ik kreeg ik vandaag ook nog eens een e-mail dat ik contact met cewe op moet nemen.

De oplossing

Terugstorten van het teveel betaalde bedrag. Dat is 36,24 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rob,

    Ik heb contact opgenomen met CEWE en je een mail gestuurd hierover.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Wonderwerff
    Datum
    Ik heb een snelle reactie ontvangen, kon het teveel bestelde fotoboek kosteloos terugsturen en heb inmiddels het betaalde geld teruggestort gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wonderwerff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy