Opgelost door Bol.com: Uitschakelen achteraf betalen om drankmisbruik te voorkomen wat ten goede komt aan zijn verslaving.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368239
Gebruiker
BKuiper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meerdere malen contact gehad om achteraf betalen uit te zetten voor een cliënt van mij vanwege ernstige alcohol verslaving. Hij kan niet bestellen bij jullie maar hij wil dit niet vanwege zijn verslaving. Als achteraf betalen uit zou staan is er geen verleiding meer . Bij andere webwinkels kan het uitgezet worden maar bij bol.com niet. Alleen bij wangedrag of na inschakelen incasso bureaus. Aldus uw medewerker. Dus blijkbaar kan het in het systeem wel uitgevinkt worden(aldus uw medewerker) alleen weigert bol.com dit voor mijn cliënt.
Het betreft * met mailadres*

Alstublieft, maak een uitzondering voor deze man.
Met vriendelijke groet van * namens [naam verwijderd door moderator].

*[naw-gegevens verwijderd door beheerder]

De oplossing

Achteraf betalen uitschakelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist heb ik Dhr. [naam verwijderd door moderator] een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BKuiper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Erg fijn dat er medewerking is verleend. Wel vervelend dat dit alleen mogelijk is na het indienen van een klacht en niet telefonisch bij de klantenservice, al begrijp ik de gang van zaken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen