Opgelost door Bol.com: Uitschakelen achteraf betalen om drankmisbruik te voorkomen wat ten goede komt aan zijn verslaving.

BKuiper

Ik heb meerdere malen contact gehad om achteraf betalen uit te zetten voor een cliënt van mij vanwege ernstige alcohol verslaving. Hij kan niet bestellen bij jullie maar hij wil dit niet vanwege zijn verslaving. Als achteraf betalen uit zou staan is er geen verleiding meer . Bij andere webwinkels kan het uitgezet worden maar bij bol.com niet. Alleen bij wangedrag of na inschakelen incasso bureaus. Aldus uw medewerker. Dus blijkbaar kan het in het systeem wel uitgevinkt worden(aldus uw medewerker) alleen weigert bol.com dit voor mijn cliënt.
Het betreft * met mailadres*

Alstublieft, maak een uitzondering voor deze man.
Met vriendelijke groet van * namens [naam verwijderd door moderator].

*[naw-gegevens verwijderd door beheerder]

Achteraf betalen uitschakelen.

Bol.com
    Beste klant,

Zojuist heb ik Dhr. [naam verwijderd door moderator] een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik dit bericht.

Sheriva van Bol.com

BKuiper
Erg fijn dat er medewerking is verleend. Wel vervelend dat dit alleen mogelijk is na het indienen van een klacht en niet telefonisch bij de klantenservice, al begrijp ik de gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Bol.com?