Klacht Bol.com: Updaten android box verplicht.

Klachtnummer
# 258460
Gebruiker
Wildretro39
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden via bol.com een android tv box gekocht via een externe verkoper. Sinds deze week vraagt de decoder om een update 17.1 als we dat niet zouden doen zou die ook niks afspelen. 't probleem is dat op de decoder android 4.2.2. En je alleen kan updaten met Android 5.0 of hoger. Contact gehad met bol.com en hadden de externe verkoper gebeld en zeiden dat je niet hoefde te updaten. Nu 't probleem hij start niks meer op en we zitten met een nutteloze box omdat je wel verplicht bent te updaten.

De oplossing

Geld terug of een andere box met 5.0 erop.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste G. P. F. H.A Van der Loo,

    Je bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke van bol.com
  2. Auteur
    Wildretro39
    Datum
    Hopelijk komen jullie met een goeie compensatie en worden we niet van het kastje naar de muur gestuurd. Heb zelf vrij veel verstand van techniek en weet wel hoe het zit met updaten etc...
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Gina,

    Vandaag is er een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen