Klacht Bol.com: validatie klantgegevens

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 49430
Gebruiker
Corine
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klantenaccount bij Bol.com en bestel regelmatig boeken. Helaas komt het regelmatig voor dat de bestelde boeken beschadigd bij mij aankomen. Die stuur ik dan retour. Het is immers een slogan van bol dat producten die niet naar wens zijn binnen 30 dagen kosteloos geretourneerd kunnen worden.
Nu kan ik geen bestellingen meer plaatsen als ik niet vooraf met Ideal betaal. Dit terwijl het normaal altijd mogelijk is om achteraf te betalen.
Bol.com geeft hiermee aan dat ze geen vertrouwen in me hebben. Dit terwijl ik mijn rekeningen altijd op tijd betaald heb. Ik vind dit zo vervelend. Het geeft mij sterk het gevoel dat ik een slechte klant ben, terwijl ik al aan honderden euros heb gekocht bij Bol.

De oplossing

Een oprecht excuus en dat ik weer op de normale manier kan bestellen, met achteraf betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,U bent zojuist per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    Corine
    Datum
    Ik vind het jammer dat Bol met standaard antwoorden komt over de betalingsopties. Ik was het meest gefrustreerd over het feit dat mijn bestellingen door Bol werden geannuleerd terwijl ik niet wist wat het probleem was. Op deze klacht is niet gereageerd en daarom heb ik mijn account bij Bol op non actief laten zetten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen