Klacht Bol.com: validatie klantgegevens
Details
De klacht
Ik heb een klantenaccount bij Bol.com en bestel regelmatig boeken. Helaas komt het regelmatig voor dat de bestelde boeken beschadigd bij mij aankomen. Die stuur ik dan retour. Het is immers een slogan van bol dat producten die niet naar wens zijn binnen 30 dagen kosteloos geretourneerd kunnen worden.Nu kan ik geen bestellingen meer plaatsen als ik niet vooraf met Ideal betaal. Dit terwijl het normaal altijd mogelijk is om achteraf te betalen.
Bol.com geeft hiermee aan dat ze geen vertrouwen in me hebben. Dit terwijl ik mijn rekeningen altijd op tijd betaald heb. Ik vind dit zo vervelend. Het geeft mij sterk het gevoel dat ik een slechte klant ben, terwijl ik al aan honderden euros heb gekocht bij Bol.
De oplossing
Een oprecht excuus en dat ik weer op de normale manier kan bestellen, met achteraf betalen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.