Klacht Bol.com: Valse beloftes.

Klachtnummer
# 350154
Gebruiker
Nietzichtbaar123
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op de website beloven ze je: voor 23:00 besteld dan wordt het morgen geleverd. Daar ontvang je ook een bevestigingsmail over. Vervolgens krijg je de volgende dag een mail dat de helft van het pakket een dag vertraging oploopt. En dan krijg je de volgende dag niet eens een mail, maar moet ik zelf uitzoeken via postnl dat het NOG een dag later aankomt.
Bij de klantenservice doen ze NIKS voor je!
Ik had het pakketje op tijd nodig, en het boeide ze niks. Als compensatie kreeg ik dit te horen: ja mevrouw het kadopapier van 1 euro wordt vergoed. Belachelijk!
Valse beloftes!

De oplossing

Ik wil dat mijn pakketje of vandaag nog geleverd wordt, of ik wil een compensatie. En niet een compensatie dat het kadopapier van 1 euro vergoed wordt, absurd denigrerend.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Nietzichtbaar123,

    Erg spijtig dat je bestelling niet op tijd is geleverd! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Nietzichtbaar123,

    Bedankt voor het doorgeven!

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nietzichtbaar123,

    Afgelopen vrijdag heb je contact gehad met mijn collega, daarom sluit ik bij deze dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen