Klacht Bol.com: Valse beloftes.

Nietzichtbaar123

Op de website beloven ze je: voor 23:00 besteld dan wordt het morgen geleverd. Daar ontvang je ook een bevestigingsmail over. Vervolgens krijg je de volgende dag een mail dat de helft van het pakket een dag vertraging oploopt. En dan krijg je de volgende dag niet eens een mail, maar moet ik zelf uitzoeken via postnl dat het NOG een dag later aankomt.
Bij de klantenservice doen ze NIKS voor je!
Ik had het pakketje op tijd nodig, en het boeide ze niks. Als compensatie kreeg ik dit te horen: ja mevrouw het kadopapier van 1 euro wordt vergoed. Belachelijk!
Valse beloftes!

Ik wil dat mijn pakketje of vandaag nog geleverd wordt, of ik wil een compensatie. En niet een compensatie dat het kadopapier van 1 euro vergoed wordt, absurd denigrerend.

Beste Nietzichtbaar123,

Erg spijtig dat je bestelling niet op tijd is geleverd! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Beste Nietzichtbaar123,

Bedankt voor het doorgeven!

Sheriva van Bol.com
    Beste Nietzichtbaar123,

Afgelopen vrijdag heb je contact gehad met mijn collega, daarom sluit ik bij deze dit bericht.

Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?