Klacht Bol.com: Van het aankoopbedrag 35% inhouden is niet correct

Klachtnummer
# 463814
Gebruiker
L. Luijten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had reeds een klacht ingediend, zie 457543. Het artikel is door bol.com teruggehaald en ik was tevreden.
Wordt vanmiddag gebeld met de mededeling dat bij terugbetaling van het aankoopbedrag 35% van het aankoopbedrag in mindering wordt gebracht. Hier ben ik het niet mee eens.
Het artikel (verplaatsbare airco) is uit de verpakking gehaald en ongeveer 2 minuten aangezet puur om een indruk te krijgen van het geluid. De airco was bedoeld voor de slaapkamer.
Een medewerker van de juridische afdeling Consumentenbond wees me erop dat een artikel ten allen tijde getest mag worden. Testen is niet hetzelfde als ingebruikname.

De oplossing

Ik heb recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag, wilt u mij dit meningsverschil helpen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen