Opgelost door Bol.com: Vandaag besteld? Morgen niet bezorgd. Ook niet overmorgen...

content Opgelost
ConsuMint86

Belofte was vandaag besteld, morgen in huis. Zondag besteld, zou maandagavond (tegen betaling) geleverd worden. Kregen mail dat er vertraging was, maar geen vermelding van nieuw verwachte leverdatum.
Vandaag (dinsdag) pakket gevolgd met track en trace, met erg veel onduidelijkheid tot gevolg.
Pagina meerdere malen (om het uur?) ververst. Elke keer stond er een ander bezorgmoment, heel irritant! De volgende momenten zijn genoemd:
vanavond (dinsdag) 18-22u,
woensdag 18-22u.
toch weer vanavond (dinsdag) 18-19u (ik opgelucht...)
daarna toch weer terug (!) op woensdag 18-22u helaas.
Nu weer even op dinsdag 18-19, hopelijk gaat dit door, maar ik vrees dat er over een uur weer woensdag staat.
Erg onduidelijk en bovendien zeer vervelend, het betreft namelijk koffer + handbagagetas, nodig voor onze reis op donderdag!

Niet iets beloven wat je niet kunt nakomen.
Controleer bij leverancier/ derde, of deze de belofte wel na kan komen.
Vermeld voortaan de verwachte vertraging (in uren/ dagen) in de mail.
Geef PostNL en uw eigen klant 1 nieuwe bezorgtijd en -dag.
Liever meteen aangeven dat het 3 of meer dagen later wordt, dan kan de klant nog op tijd alternatief regelen.
Compensatie wegens vervelende ervaring en toch best wat vertraging (3 dagen ipv 1 dag levering is best veel!).

Bol.com
    Beste ConsuMint86,

Wat vervelend dat je de bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Aan de hand van dit bericht heb ik je gegevens gevonden en er wordt spoedig contact met je opgenomen.

Fijne dag gewenst en met vriendelijke groet,
    Roos van bol.com
    ConsuMint86
    Inmiddels na wat telefoontjes naar u en post nl en wat druk van uw medewerker naar post nl gelukkig toch ontvangen, dank voor de moeite en de afhandeling!

ConsuMint86

Ook een klacht indienen over Bol.com?