Klacht Bol.com: Vaste klant. Geen mogelijkheid acceptgiro.

Klachtnummer
# 83668
Gebruiker
Anoushka
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben al ongeveer 4 jaren klant bij Bol.com. Het enige wat ik daar koop zijn mijn boeken. Ik heb al jaren altijd via accepgiro betaald. Soms was ik iets te laat en werd ik hierdoor door Accounter Group op geattendeerd, waardoor ik alsnog het bedrag ging betalen met de bijkomende incassokosten. Het was immers mijn eigen schuld. Ik heb al bijna een jaar geen bestelling meer gedaan en ik hoorde niets. Dus dacht ik dat er niets aan de hand was. Ik wilde in de zomer weer boeken bestellen en toen is gebleken dat ik nog een openstaande factuur had bij Accounter Group. Ik heb dit na een hoop gedoe en gebel betaald. Nu wil ik alsnog mijn bestelling plaatsen en kan ik niet meer voor de optie acceptgiro kiezen. Gebeld hierover en er wordt gezegd dat zij die optie niet op de website kunnen aanpassen. Ik heb hierover vandaag nog gemaild en het lijkt alsof zij mijn vraag niet goed begrijpen. Het komt niet door de type product/hoogte bedrag. Want ik heb altijd met acc.giro betaald.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling, zoals vanouds, met acceptgiro kunnen doen. Het komt niet door product of hoogte bedrag. Want ik heb wel meer boeken besteld waardoor ik de mogelijkheid had om met accepgiro te betalen. Ik verwacht toch wel enige vertrouwen en klantvriendelijkheid, nadat ik al ongeveer 4 jaar klant ben en altijd mijn rekeningen achteraf heb betaald. En dat de betaalmethode door de medewerkers zelf niet aangepast kan worden, geloof ik niet. Elke medewerker van een webshop kan op de webshop zulke aanpassingen doen. En ik heb geen openstaande facturen!!!

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,U bent zojuist geinformeerd per e-mail. Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  3. Auteur
    Anoushka
    Datum
    In de mail staat hetzelfde als wat jullie mij al telefonisch hebben doorgegeven en wat ik heb hierboven heb beschreven. Ik hoop alsnog op een concrete oplossing.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,
    We blijven bij ons standpunt zoals beschreven in onze e-mail op 12 november.
    Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen