Opgelost door Bol.com: Veel mailverkeer met onduidelijkheden, lange reparatie en hoge kosten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 289919
Gebruiker
Corrie1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PC defekt, verzoek om harde schijf bij vervanging retour te zenden. Krijg alleen een mededeling dat er een prijsopgaaf moet worden gemaakt en dat ikmet de prijsopgaaf akkoord moet gaan. Ik klaag hierover bij Bol.com en krijg een rekeningnummer waarop ik € 125.32 moet storten. Dit heb ik onder protest gedaan, omdat ik mijn PC graag terug wilde. 16/12 PC opgestuurd en 11/1 PC gerepareerd retour gekregen met een vertrouwelijk document dat voor iemand anders was bestemd. Ook hierover weer gemaild en ik kreeg het verzoek dit op te sturen aan de reparatiedienst. Weer gemaild of ik zelf een juiste faktuur kon krijgen. Kortom veel mailverkeer, lange reparatie en hoge kosten.

De oplossing

Terugbetaling van de gemaakte kosten € 125.32 en de mogelijkheid daarna de kapotte schijf retour te zenden aan de reparatiedienst.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Het lijkt erop dat dit inderdaad niet helemaal gelopen is zoals het hoort. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

    Vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Corrie,

    Naar aanleiding van het mailcontact dat wij hierover gehad hebben, sluit ik uw klacht. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u op mijn e-mail reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corrie1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding van de kosten d.m.v. tegoed te besteden bij Bol.com.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen