Opgelost door Bol.com: Veel mailverkeer met onduidelijkheden, lange reparatie en hoge kosten.

Corrie1

PC defekt, verzoek om harde schijf bij vervanging retour te zenden. Krijg alleen een mededeling dat er een prijsopgaaf moet worden gemaakt en dat ikmet de prijsopgaaf akkoord moet gaan. Ik klaag hierover bij Bol.com en krijg een rekeningnummer waarop ik € 125.32 moet storten. Dit heb ik onder protest gedaan, omdat ik mijn PC graag terug wilde. 16/12 PC opgestuurd en 11/1 PC gerepareerd retour gekregen met een vertrouwelijk document dat voor iemand anders was bestemd. Ook hierover weer gemaild en ik kreeg het verzoek dit op te sturen aan de reparatiedienst. Weer gemaild of ik zelf een juiste faktuur kon krijgen. Kortom veel mailverkeer, lange reparatie en hoge kosten.

Terugbetaling van de gemaakte kosten € 125.32 en de mogelijkheid daarna de kapotte schijf retour te zenden aan de reparatiedienst.

Bol.com
    Beste klant,

Het lijkt erop dat dit inderdaad niet helemaal gelopen is zoals het hoort. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com
    Bol.com
    Beste Corrie,

Naar aanleiding van het mailcontact dat wij hierover gehad hebben, sluit ik uw klacht. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u op mijn e-mail reageren.

Charlotte van bol.com

Corrie1
Vergoeding van de kosten d.m.v. tegoed te besteden bij Bol.com.

Ook een klacht indienen over Bol.com?