Klacht Bol.com: Veel spam na bestelling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 390179
Gebruiker
Mary1970
Datum
2 reacties

Details

De klacht

En weer word ik bedolven onder de spam mails omdat ik gisteren iets via Bol heb besteld. Al diverse malen met ze over gebeld. Nu een tijdje geleden dus ik was bijna van alle spam af. Helaas weer terug dankzij bestelling gisteren. Bol geeft niet thuis, zegt dat ik mij maar moet afmelden: ze snappen niet dat het niet om hun nieuwsbrieven enz. gaat maar om een beveiligingslek als iemand iets bestelt. Mijn mailadres wordt volgens mij gewoon gelekt naar bepaalde partijen zodra ik een bestelling doe. Het wordt echt tijdstip ze daar eens iets aan gaan doen.

De oplossing

Doe iets aan jullie beveiligingslek, want dat is er!

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Mary1970,

    Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mary1970,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mary1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Bol heeft gemeld dat ze geen beveiligingslek hebben. Ik heb dit in april 2019 ook aangekaart. Exact dezelfde reactie. Nu dus weer. Het is gewoon heel erg vreemd dat, zodra ik iets besteld heb bij Bol, ik meteen onder de spam bedolven word.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen