Klacht Bol.com: Veel spam na bestelling

sad Niet opgelost
Mary1970

En weer word ik bedolven onder de spam mails omdat ik gisteren iets via Bol heb besteld. Al diverse malen met ze over gebeld. Nu een tijdje geleden dus ik was bijna van alle spam af. Helaas weer terug dankzij bestelling gisteren. Bol geeft niet thuis, zegt dat ik mij maar moet afmelden: ze snappen niet dat het niet om hun nieuwsbrieven enz. gaat maar om een beveiligingslek als iemand iets bestelt. Mijn mailadres wordt volgens mij gewoon gelekt naar bepaalde partijen zodra ik een bestelling doe. Het wordt echt tijdstip ze daar eens iets aan gaan doen.

Doe iets aan jullie beveiligingslek, want dat is er!

Bol.com
    Beste Mary1970,

Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com
    Bol.com
    Beste Mary1970,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Mary1970
Geen. Bol heeft gemeld dat ze geen beveiligingslek hebben. Ik heb dit in april 2019 ook aangekaart. Exact dezelfde reactie. Nu dus weer. Het is gewoon heel erg vreemd dat, zodra ik iets besteld heb bij Bol, ik meteen onder de spam bedolven word.

Ook een klacht indienen over Bol.com?