Klacht Bol.com: Verdrietige kerst voor Dennis 11 jaar dankzij Bol.com

Klachtnummer
# 46473
Gebruiker
Michel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De levering van het kerstcadeautje van mijn zoontje Dennis (11 jaar) is inmiddels drie keer vertraagd.
Echter wordt het bestelde artikel nog steeds door u aangeboden op de website, met de vermelding van een 24 uurs levering. Of u informeert Dennis niet correct of u informeert toekomstige klanten niet correct.
Zoals eerder gecommuniceerd gaat het hierbij om een bestelling van een kerstcadeautje voor een jongetje van 11 jaar (Dennis).

Jullie doen erg weinig met het feit dat Dennis elke dag met smart op de levering van zijn kerstcadeautje wacht.

Ten eerste was Dennis heel verdrietig over het feit dat hij geen cadeautje onder de kerstboom had en dat hij nu iedere dag met smart wacht op zijn cadeautje (rugzak)

Ten tweede moet Dennis herhaaldelijk zelf navragen bij Bol wanneer hij nu zijn cadeautje eindelijk mag verwachten.

De oplossing

Inlevingsvermogen
Compensatie geleden emotionele schade Dennis

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch een oplossing geboden.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    Michel
    Datum
    Een dikke tien voor de klachtenkompas