Opgelost door Bol.com: verkeerd artikel direct mee terug gegeven, geld weken later nog steeds niet retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56241
Gebruiker
Ton Willemse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

5 maart printer besteld en betaald .12 maart bezorger aan de deur met een piepklein pakketje. Pakketje geweigerd en ook niet getekend voor ontvangst.
12 maart bericht van bol com.dat ik de zending geweigerd had en dat t.z.tr zou worden terugbetaald Klantenservice gebeld dat ik liever wel een printer had dan geld terug. Was "niet mogelijk volgens de procedures". Mail gestuurd naar bol.com met de opmerking dat ik het op prijs zou stellen als zijn HUN fout zouden herstellen .Mail ontvangen met "sorry voor de fout excuses etc.. Zodra pakket retour is krijgt binnen drie dagen geld terug. Telefoongesprek :fout corrigeren/ printer sturen was helaas niet mogelijk.
Mai bol..com :stuur de printer goed verpakt retour dan krijgt u binnen 3 dagen uw geld terug ???(wie is er nu gek? ) .Telefoongesprek met bol.com ; dat is een standaard email ,geldt niet voor. 4 april klantenservice gebeld waar blijft mijn geld. Anwoord: dat is een geode vraag meneer. Ik zal interne opstellen

De oplossing

snel mijn geld terug.
(Zo'n printer heb ik inmiddels al elders gekocht)

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Wij nemen zo spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw, Inmiddels heb ik u een e-mail gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd op de betreffende e-mail reageren.Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  3. Auteur
    Ton Willemse
    Datum
    In ieder geval nu (hopelijk) snel mijn geld terug.(na ......tig mail en telefoongesprekken).En dat dan nog uit een soort coulance, want de printer die ik nooit heb gehad is door mij blijkbaar nog steeds niet teruggestuurd) .Een fout maken kan iedereen , maar wat bol.com na een eigen fout na begint te knoeien.........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton Willemse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen