Opgelost door Bol.com: Verkeerd artikel gestuurd met een zenuwslopende nasleep

FJM Spaan

Op 30-5- j.l bestel ik een Powerplus POWXG8035LIHeggenschaar, levertijd, 3-5 werkdagen. Voor mij acceptabel. Ik kies voor achteraf betalen. Op 5-6 ontvang ik de verzendbevestiging met de betaallink naar Ideal. Ik betaal alvast.Op 6-6 ontvang ik de doos, de inhoud echter is een onkruidbrander, daarbij een pakbon bestemd voor iemand uit Amsterdam die een lekbak besteld . Ik bel met de KC, de beloofde mail voor retourzending bevat niet de pdf die ik moet printen en op de doos moet plakken. Ik bel nog eens en krijg een adres. Ik print alle gegevens netjes uit, streep mijn adres zodanig door dat deze nog wel leesbaar is. Op 6-6-2015 gaat de doos direct retour, printjes van mijn account en bestelling erbij en wordt volgens PostNL op 8-6 bij Bol afgeleverd. Nu is het 14-6. De retour is niet verwerkt KC: afwachten, mijn betalingverplichting blijft bestaan: IK HEB BETAALD en kan pas 22-6 !!! weer bellen. (de gesprekken net de KC zal ik u besparen).

ZSM mijn bestelde heggeschaar of per direct annulering van de hele bestelling met uiterlijke datum binnen 5 werkdagen vanaf vandaag

Beste meneer, mevrouw,
    We hebben je klacht in behandeling genomen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
    FJM Spaan
    Vanmorgen om 10.45 kreeg ik een telefoontje dat ik de heggeschaar morgen ga ontvangen, op hoop van zegen.........
    Beste meneer,
    Op hoop van zegen. Ik zag dat David mij voor was en al contact met je heeft opgenomen om je van de juiste informatie te voorzien. Ik wens je een fijne avond toe.
    FJM Spaan
    Het was te mooi om waar te zijn.....geen heggenschaar. Zeg het maar Bol.com. telefonisch zijn jullie op dit moment niet bereikbaar........
    Beste meneer,
    Super vervelend om te lezen. Ik heb een nieuwe bestelling voor je geplaatst en deze wordt morgen geleverd via een externe verkoper. Drie maal scheepsrecht. Sorry voor het ongemak. Mocht je telefonisch contact wensen, dan laat het mij even weten dan neem ik morgen contact op.
    FJM Spaan
    Ik moet een +1 geven, de zaak is opgelost, ik mijn heggeschaar, maar BOL slaat natuurlijk op alle fronten de plank mis. Vandaag werd ik gebeld door de dame uit Amsterdam die nog steeds op haar lekbak voor de wasmachine wacht maar een Barbiehuis kreeg toegezonden. 3 maal is mij een kadobon beloofd van 5 euro.....nooit gekregen en ergens in NL wacht nog iemand op een onkruidbrander. Een hele hele hele dikke FALE voor Bol.com!!
    Nooit meer!!

FJM Spaan

Ook een klacht indienen over Bol.com?