Opgelost door Bol.com: Verkeerd geleverd product niet meer leverbaar maar waar is de oplossing dan?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317134
Gebruiker
A.R. Coenradi-Verhoef
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor een kinderverjaardag een roze buggy voor babypop besteld. Het product wordt geleverd, echter niet compleet en onbruikbaar. Dus geen cadeautje. Overleg met bol.com leert mij dat ik de buggy (geleverd in grote doos) kan retourneren. Ergo: rol groot plakband moeten kopen, door 34 graden verzengende hitte moeten sjouwen.
Bol verstuurt een nieuwe buggy.
Die krijg ik netjes, echter de verkeerde kleur.
Weer gebeld.
En ja, natuurlijk kan ik ook deze retourneren. Maarre .... ze zijn niet meer op voorraad dus ze kunnen geen nieuw exemplaar afsturen.
En dat is dan eigenlijk ook het enige wat bol mij kan aanbieden.
Als ik wat aandring op enige service richting mij (en peuter die nog steeds op cadeautje zit te wachten) komt bol met briljante cadeaubon van, jawel, 3 euro. Die heb ik niet aangenomen, al die moeite voor die 3 euro waar ik niets aan heb ....
Bol bleef stoïcijns zijn lijstje afwerken en ik bleef tegen een stugge dikke muur aanpraten.

De oplossing

Mogen ze zelf over nadenken

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Heel vervelend dat je nog niet de jusite buggy hebt. We komen erop terug.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Astrid,

    We hebben elkaar net esproken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Bedankt voor het gezellige gesprek.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.R. Coenradi-Verhoef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een bijzonder goed en fijn gesprek, waarin de klacht werd ge- en herkend, kreeg ik 3 cadeautjes opgestuurd, passend bij de bestelling. Ik voelde me voldoende serieus genomen en vergat de eerste onplezierige ervaring en aanvaring met bol.com die aanleiding gaf tot het indienen van deze klacht. Fijn afgehandeld Jolanda. Hulde.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen