Opgelost door Bol.com: Verkeerd geleverd product niet meer leverbaar maar waar is de oplossing dan?

A.R. Coenradi-Verhoef

Voor een kinderverjaardag een roze buggy voor babypop besteld. Het product wordt geleverd, echter niet compleet en onbruikbaar. Dus geen cadeautje. Overleg met bol.com leert mij dat ik de buggy (geleverd in grote doos) kan retourneren. Ergo: rol groot plakband moeten kopen, door 34 graden verzengende hitte moeten sjouwen.
Bol verstuurt een nieuwe buggy.
Die krijg ik netjes, echter de verkeerde kleur.
Weer gebeld.
En ja, natuurlijk kan ik ook deze retourneren. Maarre .... ze zijn niet meer op voorraad dus ze kunnen geen nieuw exemplaar afsturen.
En dat is dan eigenlijk ook het enige wat bol mij kan aanbieden.
Als ik wat aandring op enige service richting mij (en peuter die nog steeds op cadeautje zit te wachten) komt bol met briljante cadeaubon van, jawel, 3 euro. Die heb ik niet aangenomen, al die moeite voor die 3 euro waar ik niets aan heb ....
Bol bleef stoïcijns zijn lijstje afwerken en ik bleef tegen een stugge dikke muur aanpraten.

Mogen ze zelf over nadenken

Bol.com
    Beste klant,

Heel vervelend dat je nog niet de jusite buggy hebt. We komen erop terug.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste Astrid,

We hebben elkaar net esproken en zijn tot een oplossing gekomen.

Bedankt voor het gezellige gesprek.

Jolanda

A.R. Coenradi-Verhoef
Na een bijzonder goed en fijn gesprek, waarin de klacht werd ge- en herkend, kreeg ik 3 cadeautjes opgestuurd, passend bij de bestelling. Ik voelde me voldoende serieus genomen en vergat de eerste onplezierige ervaring en aanvaring met bol.com die aanleiding gaf tot het indienen van deze klacht. Fijn afgehandeld Jolanda. Hulde.

Ook een klacht indienen over Bol.com?