Opgelost door Bol.com: Verkeerd product door fout Bol.com en klant de dupe

12345678

Een product besteld met extra avondlevering omdat ik het product op korte termijn nodig heb. Bezorging kwam netjes langs alleen ontving ik een totaal ander product dan besteld (kan gebeuren). Netjes bol.com gebeld of het mogelijk is het verkeerde product (dat 100den euro's duurder is) om te ruilen voor het product dat ik had besteld.... Vanaf hier stopt de service van Bol.com. Het door Bol.com zelf verkeerd verstuurde product moet eerst terug naar Bol.com (hiervoor moet ik of zelf naar een aflever punt of een gehele dag thuisblijven (frame van ophalen: 8u tot 22u). Dan is het verkeerde product opgehaald, maar heb ik nog steeds niet het product wat ik nodig heb. "probleem" voor Bol.com opgelost maar niet voor mij.

Ik wil graag dat Bol.com het product dat ik heb besteld alsnog tijdig levert en niet van mij verwacht dat ik het product nogmaals ga bestellen en weet ik wat voor moeite ga doen om het verkeerde product aan het terug te sturen zonder dat ik zelf geholpen ben.

Bol.com
    Beste klant,

Wij hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    12345678
    Alles is uiteindelijk netjes opgelost

Ook een klacht indienen over Bol.com?